Betere klantrelaties dankzij onze scans
Hoe is het met jouw klantenservice gesteld?
Klantenservice is een belangrijke USP
Dikke kans dat de klantenservice van jouw organisatie de afgelopen tijd al veel vooruitgang heeft geboekt. Je weet hoe belangrijk een goede relatie met de klant is en daarom wordt er organisatiebreed aandacht aan besteed. De klantenservice is bij jou dan niet langer een afdeling, maar een belangrijke USP waarmee je je wil onderscheiden. En als jij zoveel waarde aan goed klantcontact hecht, heb je steengoede teammanagers nodig. Onze teammanagers helpen gemotiveerde teams vooruit, maar blijven altijd scherp op de afgesproken KPI’s.


Social Scan
Je imago is belangrijk, maar ook kwetsbaar. Eén negatieve recensie kan al snel tot meer negatieve reacties leiden. Middels goede webcare kun je ontevredenheid al vroeg herkennen en reputatieschade voorkomen. Wanneer anderen zien dat je de webcare op orde hebt, is dat voor hen ook een reden om voor jouw bedrijf te kiezen. Heb je twijfels over de kwaliteit van jouw webcare op social media en andere kanalen? Wij voeren graag een social scan voor je uit om te beoordelen wat er nog beter kan!

Quick Scan
Met onze quick scan krijg je een uitgebreide analyse van je eigen klantcontactomgeving. Daarbij worden de werkprocessen, KPI’s en klanttevredenheid onder de loep genomen. Daarnaast gaan we na of je mensen met de juiste competenties op de juiste plaats binnen je organisatie hebt staan. We toetsen of er ruimte is voor verbetering en op welke manier jij de kwaliteit van je klantenservice kunt verhogen. Dankzij onze quick scan kun jij direct grote verbeteringen aanbrengen in je klantcontactcenter.

Advies op maat
Binnen een klantcontactomgeving is er altijd sprake van maatwerk, de dienstverlening en de doelgroep verschillen per bedrijf. Maar ondanks dat ieder bedrijf uniek is, zijn wij toch in staat om organisaties in brede zin te ondersteunen bij het verbeteren van de klantcontactomgeving. Dat omdat we honderden teammanagers hebben die ervaring hebben opgedaan in tal van verschillende branches. Ben jij benieuwd hoe zij snel verbetering kunnen aanbrengen binnen jouw klantcontactomgeving? Maak gebruik van onze consultancy!

Kom in actie
Laat je adviseren door een teammanagers.nl
Kun je wel wat hulp gebruiken bij het verbeteren van de relatie met je klanten? Onze betrokken teammanagers weten precies wat jij nodig hebt!
Vul ons contactformulier in of neem direct contact met ons op via info@teamleiders.nu of +31 (0)30 658 52 31.
