Betere klantrelaties dankzij onze scans

Hoe is het met jouw klantenservice gesteld?

Klantenservice is een belangrijke USP

Dikke kans dat de klantenservice van jouw organisatie de afgelopen tijd al veel vooruitgang heeft geboekt. Je weet hoe belangrijk een goede relatie met de klant is en daarom wordt er organisatiebreed aandacht aan besteed. De klantenservice is bij jou dan niet langer een afdeling, maar een belangrijke USP waarmee je je wil onderscheiden. En als jij zoveel waarde aan goed klantcontact hecht, heb je steengoede teammanagers nodig. Onze teammanagers helpen gemotiveerde teams vooruit, maar blijven altijd scherp op de afgesproken KPI’s.

Direct contact opnemen

Empowerplay

Social Scan

Je imago is belangrijk, maar ook kwetsbaar. Eén negatieve recensie kan al snel tot meer negatieve reacties leiden. Middels goede webcare kun je ontevredenheid al vroeg herkennen en reputatieschade voorkomen. Wanneer anderen zien dat je de webcare op orde hebt, is dat voor hen ook een reden om voor jouw bedrijf te kiezen. Heb je twijfels over de kwaliteit van jouw webcare op social media en andere kanalen? Wij voeren graag een social scan voor je uit om te beoordelen wat er nog beter kan!

Quick Scan

Met onze quick scan krijg je een uitgebreide analyse van je eigen klantcontactomgeving. Daarbij worden de werkprocessen, KPI’s en klanttevredenheid onder de loep genomen. Daarnaast gaan we na of je mensen met de juiste competenties op de juiste plaats binnen je organisatie hebt staan. We toetsen of er ruimte is voor verbetering en op welke manier jij de kwaliteit van je klantenservice kunt verhogen. Dankzij onze quick scan kun jij direct grote verbeteringen aanbrengen in je klantcontactcenter.

Advies op maat

Binnen een klantcontactomgeving is er altijd sprake van maatwerk, de dienstverlening en de doelgroep verschillen per bedrijf. Maar ondanks dat ieder bedrijf uniek is, zijn wij toch in staat om organisaties in brede zin te ondersteunen bij het verbeteren van de klantcontactomgeving. Dat omdat we honderden teammanagers hebben die ervaring hebben opgedaan in tal van verschillende branches. Ben jij benieuwd hoe zij snel verbetering kunnen aanbrengen binnen jouw klantcontactomgeving? Maak gebruik van onze consultancy!

01 / 01

Teamleiders.nu, jullie maken in alle opzichten jullie naam waar. Je klanten kennen en weten waar ze naar op zoek zijn heeft geleid tot een perfecte match. Dit heeft zich voortgezet in een uitstekende onderlinge samenwerking! Dank daarvoor.

Ellen Peperkamp

Customer Operations Manager Trainee

Cendris

Voor de 2e keer is Cees van Alphen ingezet als teamleider op het Zalando project bij Majorel. We zijn verder gegaan waar we ooit gebleven zijn en dat is goed uitgepakt, zonder enige opmerkingen. Tevreden over de inzet en samenwerking.

Edo Djordjevic - Arvato

Operations Manager

Arvato

Mijn eerste samenwerking met teamleiders.nu was boven verwachting. Er was direct een klik en ze hebben geleverd waar wij om hebben gevraagd. We hebben zelfs niet één, maar twee teamleiders aangenomen. Daarnaast wordt er met je mee gedacht en snel geschakeld. Ik kan teamleiders.nu iedereen aanbevelen!

Leonie Siebelink

HR Manager

Lebara

Bij vervanging teamleider, is de vacante plek door adequaat en snel handelen van Teamleiders.nu, binnen no-time gevuld met een professionele en prima functionerende teamleider.

Koen Wijnker

Teammanger

VGZ Alkmaar

NRC Logo
Riff

Kom in actie

Laat je adviseren door een teammanagers.nl

Kun je wel wat hulp gebruiken bij het verbeteren van de relatie met je klanten? Onze betrokken teammanagers weten precies wat jij nodig hebt!

Vul ons contactformulier in of neem direct contact met ons op via info@teamleiders.nu of +31 (0)30 658 52 31.

    Jouw gegevens

    Sebastiaan Sluijmers

    Behandel een ander zoals hij/zij behandeld wil worden

    Onze site gebruikt cookies

    Om onze website gemakkelijker en persoonlijker te maker, gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken. Je kunt altijd zelf kiezen welke soorten cookies je wilt toestaan. Lees hierover meer in onze cookieverklaring.